.

- postergirl

Kategori:

Guuuud vad alla tjatar om denna jäkla blogg, hahah !
jag har skrivtorka!

Men iaf, flög hem i måndags, av en viss anledning, och endel vet vad, andra inte.
Jäklar vad skönt och komma hem, så fort jag satte foten på svensk/norsk mark så mådde jag så mycket bättre.

Wic hämtade mig, sen åkte vi in till Oslo, käkade med Madde, ( som jag förövrigt inte sett på SEX månader ) va nice.
Sen direkt när jag kom hem så hann jag vara hemma i 30 min, sen kom Annie och Linda och Mysan ochg knackade på, utan att ja visste ! OCH GUD!!! vad jag saknar dom !!!

Sen i tisdags följde gulliga frida med mig till karlstad, sen efter de var ja på kalas, och träffade släkten.
Sen en snabbtur hem till farmor för och hälsa på henne och min lilla Svorkmos! :)

Sen åkte vi runt i bilen med tjejerna, och allt känns så skönt och fritt!

Idag, vad har jag gjort då, jo gick hem och kollade på Emmas lägenhet, Gud vad fin den var ! =)
Sen gick jag Emma och Mimmi och käkade Thai! MUMS!

Sen var vi på systemet, jag fick mina älskade Åbro, hahaha..
Och josefin är fan omöjlig och få tag på, vi ringer om varandra hela tiden, och jag vill träffa henne nu nu nu!!!

Jo just ja.. Jag träffade Sandra också! Vi satt i gräset och snackade i flera timmar, UNDERBART och få en update i min älsklings liv, och hon är nog gladare än jag över att ja har pojkvän hahaha.. ;P

Imorgon kommer jag vara otillgänglig hela dagen, sandra kommer hit vid 4, de är skönt behöver nog det imorn!

Graham! I love you!

pUSSPUSSSS

KOMMENTARER:

  • Vendela säger:
    2011-05-08 | 16:46:57
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

    Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

Kommentera inlägget här: