.

- En pytteliten uppdatering.

Kategori:

Ååh... nu hade jag äntligen tänkt att ladda upp massa bilder, vad tror ni händer?
Nummer 1, bibliotekets internet är så fruktansvärt segt så ni anar inte, + att jag tog med mig mitt minneskort, när alla roliga bilder ligger på grahams.

Men men, jag får göra ett nytt försök i morgon iallafall.

Jag kan berätta kort om vad som hände på min födelsedag..
Ledig var jag, och Evelina var här på besök, det var nog den bästa presenten.
Vi låg på stranden och solade hela dagen, och smsen strömmade in på min telefon ;)
Fick även efterlängtade samtal ifrån Josefin & Annie.

Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning, Jag fick en jääätttefin klänning av älskling också. tack baby!
Andreas, Maria, Robin och Claes dök upp och spriten var igång.

Sen gick vi vidare och mötte upp de andra, för vi hade bokat bord på Da vinci på kvällen.

Jättefint långdukat bord på en väldigt mysig resturang med live musik.
Det var, Jag, Graham, Jess, Silje, Silje 2, Stian, Claes, Robin, Maria, Andreas, Hanna, Evelina, Aina och Tarik kom en sväng också.
Tack alla mina vänner för en underbar födelsedag med födelsedagssånger och dans och god mat!
Jag fick en ashet bikini av silje och hennes mamma, och jag betalade iaf inte en enda drink själv den kvällen ! ;)
Och pengar och lite sånt av mamma och pappa och mormor, som ewe tog med. :)



Bild från igår när vi va och käkade middag pga av 17 maj! :D


Ah just ja, jag och älskling hade världens mysigaste dag i lördags.
Först stranden, sen drog vi till auropuerto & vinkade av Ewe, sen gick vi ut på Casa Roberto och åt en mycket god romantiskt middag, sen tog vi en drink i Los Boliches, sen hem och myste hela natten..
ååh, vad jag är kär ! :)


Världens godaste plankstek på Tres Amigos.


Mina fina flickor på jobbet ! :)

KOMMENTARER:

  • Frida säger:
    2009-05-19 | 00:04:06

    Vad härligt allt låter gumman :) Förutom dispyten på jobbet då, men sånt som händer. När får man komma ner o hälsa på då?;P Puss

Kommentera inlägget här: